sobota 25. února 2012

Fialová vesta


Ještě před pár měsíci jsem nevlastnila jedinou fialovou věc na sebe. Pak jsem objevila fialová i jiná boa z labutěnky a ihned jsem podlehla jejich heboučkému kouzlu, tak jsem jich koupila víc a vyrobila si vestu, která je mnohem praktičtější než jen "límec." Po té jsem od Ježíška dostala fialový pásek, protože určitě věděl, že potřebuji mít alespoň dvě fialové věci, abych ladila. Konečně jsem mohla nosit průhlednou hedvábnou halenku, která svým krásným vybarvením neladila skoro k ničemu. Nyní mám outfit, který tuto zimu (ano překvapivě v zimě nosím průsvitnou halenku) nosím na mne až příliš často. Většinou nějakou kombinaci vezmu tak maximálně dvakrát. Jako doplněk nosím tyrkysový prsten, tyrkysovou koženou tašku, tyrkysové rukavičky a tyrkysovou pašmínu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!