sobota 6. ledna 2018

Long Fur Coat Styled for Everyday

Tentokrát jsem kožíšek zkombinovala s mikinou, džínsy a kozačkami nad kolena, kterých už mám tak sedm párů a stále mne baví.

This time I combined the fur coat with more casual pieces such as jeans, sporty top and OTK boots (I own about seven pairs already).

 
 

10 komentářů:

  1. Ta kvalita fotek je úžasná, na co teď fotíš Marti?
    No a růžovou jsi si získala moje <3

    Video - Co jsem dostala k Vánocům

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, pořád stejně. Toto je na Pentax velký zrcadlo a někdy na Canon G7X (kompakt, ale super kousek). No a někdy bohužel na dokreslení jen mobil.

      Děkuji moc!

      Vymazat
  2. Je to na mě až moooc růžové. Ale i tak ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je a do té šedi jsem to nutně potřebovala. Děkuji!

      Vymazat
  3. Teda Martinko, krásný styl! Moc ti to sluší!

    Měj se krásně,
    papa ByGabra
    http://www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!