čtvrtek 19. října 2017

Elegant fishnet tights!?

Jen mi bylo líto tyto fotografie nezveřejnit, ano, podobný outfit tu byl. Tento je jen s malou obměnou (mám vestu místo kabátu), aneb jak jsem lezla na skálu. Jinak milují síťované punčocháče a doufám, že tyto světlé nemohou snad nikoho pobouřit.

It would be a pity not to publish these photos. Yes, a very similar outfit was published here last week. Well this one is just one slight change: I have a vest instead of a coat. This could be called "How I climbed the rock" By the way, I just love fishnets and I hope that these light ones are elegant and cannot offend anyone.

 

6 komentářů:

  1. No vidim, že dierkované pančušky sa daju nosit fakt aj pekne elegantne. Vyzerá to naozaj pekne, celý outfit je super.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to perfektně. Sice zastáncem těchto punčoch nejsem, ale k sobě to skvěle ladí

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych článek přejmenoval na: "Jak se mi nepodařilo vylézt na skálu". Pobavil jsem se i pokochal současně. Velmi vydařené zábavné fotky!

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!