středa 24. května 2017

Fuchsia High Heel Sandals

Konečně je krásné počasí i na letní boty! Já se tolik těšila, až provětrám právě tyto fuchsiové, které vám dnes chci představit. Oblečení jsem zvolila tak, aby hlavně ladilo se sandálky. Já vždy začínám od bot. Většinou se od nich odvíjí celý outfit. Máte to také tak?

It's finally a beautiful weather for summer shoes! I was looking forward to this moment so much, for the moment when I can wear my new fuchsia sandals outside. I chose my clothes to match the sandals. I always start with shoes when putting together any outfit. Do you have the same approach?



14 komentářů:

  1. Ty botky jsou boží, sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Buty są śliczne. Pięknie wyglądasz w letnim i eleganckim zestawie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpovědětVymazat
  3. Boty úžasné! Celý outfit jako vždy dokonalý...Já začínám botami, ale někdy kabelkou, někdy punčochami, ale někdy třeba i rtěnkou :-), vždyť to znáš!
    Hezký pink den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám, ale fakt záleží nejprve, kolik toho asi tak ujdu :-)))

      Moc děkuji!

      Vymazat
  4. To mne překvapilo, že začínáte od bot, myslel jsem, že právě naopak. Tyto sandály jsou opravdu krásné a perfektně Vám padnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi děkuji! No ono záleží hlavně na příležitosti a kolik toho asi nachodím.

      Vymazat
  5. Boty jsou fakt nádherné a celé moc hezky sladěné. Já od bot nikdy nezačínám ale od toho jaký kousek na sobě chci mít. Například, mám náladu vzít si barevnou halenku, kterou prostě ten den chci mít na sobě, tak k tomu pak jednoduše něco přidám aby se to k sobě hodilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to také tak mám, ale první myšlenka je podpatky ANO/NE
      Moc děkuji za hezký komentář!

      Vymazat
  6. Jo a zapomněla jsem dodat jaké máte krásné vlasy a už vůbec nevypadáte na tolik let. Takhle chci vypadat za 20 let :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ten nejmilejší dodatek, který mne velice potěšil. Díky!

      Vymazat
  7. Very nice outfit and ... fantastic sandals ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/05/26/forza-italia/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!