pondělí 24. dubna 2017

Houndstooth Dress

Někomu se kohoutí stopa líbí a jiní ji vůbec nemusí. Tak já rozhodně patřím do té první skupiny. Vždy na mne působila luxusně, vlastně ani nevím proč. Vzor byl původně použit na vlněné látce ve Skotsku. Velice se mi líbí, a tak když jsem viděla tuto látku, nemohla jsem odolat. Ušila jsem si jednoduché pouzdrové šaty s volánovými rukávy, které jsou nyní tak populární a určitě nezůstanu u jedněch šatů s těmito zábavnými rukávy. Nyní tento výrazný vzor není tolik vidět jako v roce 2011, kdy byla Lady Gaga oblečená od hlavy k patě právě v kohoutí stopě, ale stále je populární i na polštářích, kobercích a dalších dekorativních věcech. Máte rádi kohoutí stopu?

Some do like houndstooth print and others really don't. Well, I belong to the first group. I have always considered it as a very luxurious print, I don't even know why. The houndstooth checks originated in woven wool cloth of the Scottish Lowlands. When I saw this fabric I just could not resist. I made a simple pencil dress with ruffle sleeves that are now so popular. I'm pretty sure it is not the last dress with such sleeves. You don't get to see this pattern as much as in 2011 when Lady Gaga rocked the houndstooth pattern from head to toe but it is still popular also on pillows, carpets and other decorative things. Do you like houndstooth pattern? 



10 komentářů:

  1. Piękna sukienka. Bardzo wytwornie w niej wyglądasz. Klasyka zawsze się obroni.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Já kohoutí stopu miluju a v M.L. to šatům moc slušelo.

    OdpovědětVymazat
  3. Takové to rozšíření na rukávech se mi moc nelíbí, ale jinak šaty vypadají celkově skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kohoutí stopu mám rád, ještě více mám rád pouzdrové šaty a sukně. Ty rozšířené rukávy jsou skvělé, protože šaty potom nepůsobí tak tvrdě konzervativně. Moc povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velmi pěkně. Přesně to byl záměr, to s těmi rukávy.

      Vymazat
  5. Marti, ty jsi tak nadherna a neprehlednutelna zenska!! Na kazde fotce obdivuji ty tvoje nadherne vlasy ❤ Outfit opet povedeny, opet vyssi level a nejvic se mi libi jak jsi zkombinovala saty s lodickami - detail podpatku, perfektni!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mne tak moc potěšila, ani nevíš jak moc. Děkuji!

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!