neděle 4. prosince 2016

Brown Suede Jacket

Představuji vám semišovou bundu, kterou jsem si vybrala na stránkách Zaful.com. Byla jsem velice mile potěšena její kvalitou. Jsem s ní moc spokojená, protože je možné ji skvěle kombinovat. Je to sice spíše podzimní kousek, ale určitě je možné ji nosit i v zimě pod kabát. Nafotila jsem tři různé outfity, tři z mnoha možností, jak bundu nosit. Který outfit se vám líbí nejvíc?

I introduce you my new suede jacket which I chose at Zaful.com. I was very pleased with its quality. I'm very happy because it is so easy to combine. It is more an autumn piece but it is possible to wear it also in the winter under the coat. I took photos of three various outfits out of many possibilites how  I can wear this jacket. Which one do you like the best?


 
 
 
 
 
 



13 komentářů:

  1. V kombinaci s bílými šaty nebo vínovými kalhotami... 😃👍👍👍 Hezku neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den, já jsem "šatová" a "sukňová", takže za mě jednoznačně ten druhý. Ale i ten třetí kalhotový vypadá dobře :) ..... chodím sem na Váš blog již nějakou dobu Vás okukovat :) jste krásná, chodíte moc hezky oblečená (kéž by takových žen bylo víc) a navíc - závidím Vám Vaše krejčovské umění (v dobrém, samozřejmě :) )
    Mějte prima neděli ... Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful looks!!!! Lovely jacket!!!!
    Have a good week, doll!!! My g+ for you!!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvice se mi libi s saty, ale vzdyt vis, ze ja jsem satova a suknova. Jinak bu dicka je pekna a slusi ti. :)

    OdpovědětVymazat
  5. The Pics are amazing, great Outfit! You look beautiful :)

    kisses

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje Marti, to je teda hodně těžká otázka, jaký z outfitů se nám líbí nejvíc. Za mě ale asi jednoduše a prostě ta první fotka, kde je ti nádherně vidět do výstřihu. ;)) Ale vážně - nejvíc se mi líbí ten šatičkový, ten s džínovou košilí a ten s pruhovaným tričkem. Ty jsou nejhezčí. :-D Měj se krásně, milá krásko.

    OdpovědětVymazat
  7. mne sa páči ten tretí najviac, tie čižmy aj nohavice sú krásne a tiež sa mi veľmi páčia čižmy z druhého outfitu :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Bunda je super. Má naozaj všestranné využitie a každý jeden outfit má čo do seba. Asi najviac mi do oka padol ten druhý :)

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
  9. Všetky kombinácie sú vydarené, ale Vy ste šatový typ, zdá sa.
    V šatách vyzeráte ako bohyňa, takže ja hlasujem za šatôčky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee to je milé. V šatech vypadám obvykle nejlépe. Děkuji moc!

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!