středa 25. května 2016

Flower Top

Po ušití letních šatů, které jsem publikovala zde, mi zbyly kousky látky. Zkusila jsem je tak nějak dát dohromady a vznikl tento top. Opravdu mi už pak nezbyl vůbec žádný kousek, jen mrňavé ústřižky. Top jsem zkombinovala s růžovými kalhotami a teniskami, ale bude určitě vhodný i k sukni a k elegantnější kombinaci.

Recently I made a summer dress from a nice fabric. There were some leftovers which I used for making this DIY top. Afterwards there were no pieces of fabric left just tiny little cuts. I combined the top with pink pants and tennis shoes but I am sure it will be suitable with skirt for a more elegant look. 








18 komentářů:

  1. A nice look, youthful, delicate and attractive. Beautiful color combination. I love the top, by design and by stamping. You appear wonderful in the post.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Mladistvé, svěží, nabízí spoustu kombinací. Ta radost, využít látku bezezbytku, že? :-)
    http://matelka71.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jo, ty mne chápeš, vždy potěší, když nic nezbyde.

      Vymazat
  3. Osobně bych se přimlouvala za verzi bez kabátku (třeba s džínovou bundou), ale jinak vám to moc sluší!
    http://www.adinajustina.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Já si ji chtěla vzít, ale nakonec zvítězil baloňák kvůli délce.

      Vymazat
  4. Such alovely spring look, beautiful color combo!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovědětVymazat
  5. Veselý jarní outfit, moc ti to sluší. Líbí se mi kontrast růžové s tvými zrzavými vlasy :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje články proste milujem, konečne blog, ktorý ma vážne baví! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat
  7. Gorgeous Top, and i love your Hair Style :)
    The yellow Clutch looks amazing!

    kisses :*

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marti, po delší odmlce jsem zpět. S chutí jsem "sjela" Tvé nové posty a prostě nechápu, že jsem tu mohla delší dobu nebýt. Vypadá pořád lépe a lépe. Ta neoprenová sukně je fantastická, červené lodičky s aplikací na patě, květované šaty, dopňky, místa kde fotíš. Krásně jsem se pokochala. Ať se dál takto daří.

    OdpovědětVymazat
  9. Great and elegant look. Greetings!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta latka je proste uzasna a top jakbysmet! Moc ti to slusi. :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!