středa 31. října 2012

Zelený svetřík

Kombinace zelené a růžové se mi tak moc líbila na blogu Téry ("Potkáme se v zelené a třeba i růžové" - měla samé pochvalné komentáře), že jsem ji také zkusila. Svetřík mi pletla maminka, které tímto děkuji. Tento střih je opět in. Viděla jsem jej v americké ELLE a hned jsem ho chtěla. To jsem celá já. Zelených věcí moc nemám, ale určitě brzy vymyslím i další kombinace.



24 komentářů:

  1. tohle je krasny outfit, ja osobne moc zelenou nenosim,ale tobe slusi!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Zelenou s růžovou by mě nenapadlo dát dohromady a jak se k sobě mají! Neotřelé, nevšední a působivé. Maminka je poklad:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo maminka je poklad a snad nejlepší pletařka na světě.

      Vymazat
  3. Já přímo miluju na slečnách s rezavou hřívou zelenou barvu <3 Moc sluší Marti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vidíš a já nemám skoro nic zeleného. Budu pátrat v šatníku.

      Vymazat
  4. Jeee, krásný nápad dát tehle svetřík na košili! Sluší ti to moc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mne to taky docela překvapilo, že to nevypadá vůbec špatně.

      Vymazat
  5. Tak tohle se mi moc líbí, zelenou já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se Ti barevná kombinace líbila a sama ji vyzkoušela, protože Tobě takové barvy vážně svědčí, fakt paráda :-) A maminka je moc šikovná, jaký krásný svetřík stvořila :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se hlavně moc líbí kabelka :) ..ale celkove to mas moc hezky sladene!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Skvela a neotrela kombinace...moc by se mi to libilo i s kalhotami.
    Tu uzasne kabelku CH ani nekomentuju...prava dama, Martinko!:)
    Krasny Halloween Tobe i Tve rodine.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná kombinace barev! A ta zelená ti jde nádherně k vlasům :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé, šátek bez kožíšku určitě sundat a elegantnější obuv by se hodila více.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, ale mně na srdci většinou leží to, že někam jdu a musím sladit všechno...zvlášť když je zima. Nechci mít fotky jak v časopise, kdy kombinují rolák, kožich a skandálky. To je outfit max. do taxi. Ani to ne, hned bych měla rýmu. Přezout se v kanceláři mohu, ale co cestou? Příště k tomu vezmu i elegantní lodičky pro foto.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!