středa 25. července 2012

Květovaný zeleno-růžový top

Tentokrát jsem se oblékla zcela letně. Zeleno-růžový květovaný top jsem šila kdysi dávno ještě s cizí pomocí a nyní jsem ho opět objevila. Moc se mi na něm líbí to provedení výstřihu a nařasení předního dílu. Nejlépe se hodí k růžové sukni, ale musí být přes sukni, protože jinak nařasení vytvoří pod sukní zvláštní nevzhlednou bouli. Doplňky tvoří růžové perly na krk a perličkové náušnice, kabelka a zlaté botičky. Bohužel jiné nemám, které by se lépe hodily. Musím sehnat nějaké letní běžové zcela neutrální nebo zastřeně zelené, světle růžové už by asi byly příliš.

Co vy a květované vzory? Nosíte je rády?











 



27 komentářů:

  1. Krásnej topík! Máš k němu navíc hezky romantickej rozevlátej účes:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Tenhle účes mi sice trvá 15 bojujících minut s kulmou a bolí mě ruce, ale je můj oblíbený a cítím se v něm mladší.

      Vymazat
  2. Krása Marti! Sakra, tak ti závidím, že jsi tak šikovná.
    Asi se s touto fotkou stavím za švadlenkou :))

    OdpovědětVymazat
  3. Amazing look dear! Gorgeous blog! Following! Hope you'll follow me back! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Opět ti to moc sluší :) To tričko nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  5. waw.. velmi pekny set.
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ani nevím, jak bych to jinak mohla zkombinovat.

      Vymazat
  6. Promiň že zase otravuju , ale mám na to prostě smůlu ... Měla jsem blog a tam jsme měla už dost pravidelných čtenářů. A pak se tam přestali zobrazovat , tak jsme se odhodlala udělat novej a začít znovu , už se to začolo rozjíždět měla jsem 37 prav. čtenářů ... A zase mi to nějak blbne a ukazuje mi to jen 19 prav. čtenářů .
    Jsem z toho úplně mrzutá !

    Tak tě prosím , jestli by jsi mě nefollowla ještě jednou , co to udělá ...

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezké, květinové vzory mám taky ráda! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké jako (skoro) vždy, jemné, příjemné na pohled :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nejde to přece vždy. To by byla nuda.

      Vymazat
  9. Krásné...mám ráda, takové romantické.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, je to proste nadherne!
    Tyhle romanticke kombinace se k Tobe skvele hodi a umis je nosit jako prava dama.
    Byla jsem docasne zaslepena skvelou Chanelkou!!!
    Ta je moje vysnena:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy ty mne vždy tak potěšíš. Škoda že je jediná. Klidně bych je sbírala. Jinak zub je venku bez komplikací, ale bylo to 1,5 hod. utrpení a strachu.

      Vymazat
    2. Hlavne, ze uz to mas za sebou, ne:)
      Marti...treba na tu sbirku jeste dojde:)
      Kazdopadne tahle je skvela, moc se mi libi tahle kremova varianta!

      Vymazat
  11. Máš skvěle upravené vlasy, to je prostě nádhera:-))
    Květované vzory moc nenosím, nevím proč, ale nějak se na ně necítím. Asi jsem málo odvážná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Někdy to zkus, třeba nějaký jemný.

      Vymazat
  12. No to je ale nadhera. Tahle barevna kombinace ti sedi a jde ti skvele k vlasum. Obecne se mi jemnejsi i vyrazna ruzova na zrzkach libi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Přitom jsem se pár let růžové vyhýbala. Vůbec dnes nechápu proč.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!