pátek 21. října 2016

Aqua Mineral from the Dead Sea

Ráda bych vám dnes představila prémiovou kosmetiku Aqua Mineral, která využívá účinky solí a dalších prospěšných látek vyskytujících se v Mrtvém moři.

Zatím jsem vyzkoušela a plně otestovala dva přípravky. První je Velvet Touch Hand & Body Lotion - hydratační mléko pro tělo a ruce. Obsahuje hydratační oleje ze sezamu, jojoby, oliv a avokáda. Jde o jemně parfémovanou emulze, která zanechává pokožku nádherně jemnou a hladkou. Co vám budu povídat, když se tímto mlékem namažu, cítím se svěže a hlavně má pokožka vypadá hned mladší. Lehce se vstřebává a nezanechává mastný pocit. Tento produkt mohu jen doporučit. Jsem z něj nadšená!

Druhým produktem je Refining Mud Mask - zjemňující bahenní pleťová maska. Je to účinná detoxikační maska, která zlepšuje texturu pleti, s tímto naprosto souhlasím a také vyživuje pokožku díky bohatému minerálnímu složení. Měla by regulovat produkci, toto potvrdit nemohu, protože mám pleť normální. Je vhodná pro všechny typy pleti a myslím, že je opravda skvělá pro mastnou a problematickou pleť (chudák můj manžel, zase jsem na něm testovala nějaké bahno).  Maska odstraňuje odumřelou vrchní vrstvu kůže. Po použití mám pleť hladkou a pružnou. Tuto masku určitě doporučím hlavně pro mastnou pleť. Sice mi vyhovuje, ale znám lepší a o té zase příště.

I would like to introduce you luxurious cosmetics Aqua Mineal which is based on the wonder-working Dead Sea minerals, famous for their remarkable health and beauty benefits. 

For now, I have tried and tested two products. The first one is Velvet Touch Hand & Body Lotio. It contains moisturizing sesame seed oil, jojoba, olive oil, and avocado oil. It is lightly perfumed emulsion which leaves the skin gentle and soft. What can I say? When I apply this lotion on my body I feel so fresh and mainly my skin looks younger. It easily absorbs and doesn't leave oily feeling. I recommend this product. I love it. 

The second product is Refining Mud Mask. It is a detoxifying mask that works to refine texture, I fully agree with this, and also nourishes the face with rich minerals. It should stabilize oily secretions, I cannot prove that because my skin is normal to dry. It is suitable for all skin type but I think it works best on the oily skin (I tried it on my hubby). The mask removes dead skin cells. My complexion is soft and more flexible. I recommend this mask mainly to those of you with oily complexion. I like it but I know a better mask which I will tell you about next time.




Děkuji českému zastoupení Aqua Mineral za poskytnutí produktů k recenzi.
Thank you to Czech Aqua Mineral representative for providing these products for review.

5 komentářů:

  1. Velvet touch seems a really good product! Thanks for sharing!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpovědětVymazat
  2. Maska vypadá opravdu úžasně.
    Zvu tě k mé soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2016/10/narozeninova-soutez-blogu.html

    OdpovědětVymazat
  3. Nech hodi aj manzel recenziu... ��

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle značku vubec neznám, ale jako nevypadá zle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Velvet Touch si určitě pořídím, ve Fannu mě hodně zaujal. (Já testuji sérum a tělový scrub a koupila jsem si i tonikum, hodně mě produkty baví). Hezký víkend, Marti!

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!