neděle 1. května 2016

Max Factor Marilyn Monroe Lipstick Collection Review & Swatches

Miluji rtěnky a hlavně červené! Proto jsem měla radost a jsem vděčná za to, že jsem mohla otestovat rtěnky z nové kolekce Marilyn Monroe značky Max Factor. Děkuji! Miluji ten pocit, když poprvé narušíte ten úžasně lesklý povrch rtěnky. Nová červená rtěnka to je prostě něco speciálního, výjimečného...tyto rtěnky takové rozhodně jsou.

Líbí se mi jejich balení. Krásná červená metalická se zlatým označením, o který odstín se jedná. Jsou čtyři, každá žena si vybere. Dámy, nebojte se červené!


1 Marilyn Ruby Red, tuhle barvu ráda nosila Marilyn Monroe a bude slušet blondýnkám a brunetám, je vhodná pro všechny odstíny pleti
2 Marilyn Sunset Red, tuhle barvu ráda nosím já a bude slušet ženám s teplým tónem pleti
3 Marilyn Berry, tato červená bude slušet pleti s chladným podtónem, ale já si jí nebráním
4 Marilyn Cabernet, tato tmavá červená je vhodná pro přirozeně snědší pleť

Rtěnka se skvěle aplikuje, samozřejmě s červenou musíte být vždy opatrnější než s tělovými či světlými odstíny. Je krémová lehce hydratační, ale ne příliš lesklá, je spíše taková sametová s lehkým leskem. Rtěnky mají pigmentaci vcelku dobrou a nemohu ale říci, že mi stačí jedna vrstva. Rtěnku aplikuji několika tahy různě přes sebe, abych rty řádně vykreslila. Samozřejmě pokud si chcete vyhrát a ujistit se, že vám bude držet jako přibitá a nebude zalézat do vrásek, je dobré použít konturovací tužku, první vrstvu otisknout do ubrousku a druhou přes ubrousek zapudrovat. Případně použijte podkladovou bázi na rty. Ovšem když na toto nemáte čas, nevadí, rtěnka vydrží v pohodě i víc jak tři hodiny. Co bych rtěnkám trochu vytkla je jejich vůně, ale to je proto, že voňavé rtěnky moc nemusím. Je taková mírně citrusová sladká. Ovšem třeba číslo jedna a tři mi voní méně intenzivně než dvojka a čtyřka. Je to možné?

Můj nejoblíbenější odstín je číslo 2, protože jde mírně do oranžova.

V prodeji jsou od dnešního dne za doporučenou cenu 279,-Kč.

Užijte si dnešní svátek lásky! Dnes se ale líbejte bez rtěnky ;-)



I love red lipsticks! Therefore, I was so pleased to get these new lipstick from Max Factor Marilyn Monroe collection for testing and review. Thank you! I love that feeling when applying the new lipstick and breaking the flat shining surface of the lipstick. New red lipstick is always something special...and these listicks are exactly that.

I like the packing. Beautiful metallic red with gold letters. There are four shades for each women. Red lipstick for every woman!

1 Marilyn Ruby Red, the original Max Factor red that Marilyn wore, a blue red very flattering against teeth, it makes them appear bright and white
2 Marilyn Sunset Red, orange based red which looks amazing with warm complexion or golden-olive skin-tones
3 Marilyn Berry, red with blue accents, suitable for fairer complexions
4 Marilyn Cabernet, deep crimson red shade with a purple undertone for darker skin tones

The texture is hydrating without being too greasy.  It glides on the lips easily. It contains grapeseed oil and avocado butter which gives it a comfortable feel and delicate shine. Good pigmentation due to micro-milled pigments. In my opinion, the lipsticks smell a little bit by citrus, not too strong but it is there and I don't like it much.  

K Marilyn Monre mi sedí lesk a třpyt a výrazné kombinace, proto jsou i mé fotky v tomto ladění.




č. 1
Rtěnka č. 2 otisknutá a zafixovaná pudrem
č. 3

č. 4



19 komentářů:

  1. Rtěnky jsou krásné, Tobě výrazné rty sluší. Že bych si konečně koupila červenou rtěnku i já? V mé kosmetické sbírce jsou jen lesky na rty a na výraznou rtěnku jsem si nikdy netroufla. 💄💅🍀🌻 krásný 1.máj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji! Verim, ze tobe jako krasne brunetce by urcite cervena rtenka slusela.

      Vymazat
  2. Takové nádherné balení :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne odtiene! Najviac ma baví Cabernet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné odstíny.. Cabernet!! je top :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Piękny, perfekcyjny makijaż.
    Moc pozdrowień. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín Ruby Red je v drogeriích k dostání už dlouho, já už ho budu mít určitě půl roku, jen se změnil obal, který byl dříve zlatý. Jsem s touto rtěnkou moc spokojená - už jsem také psala recenzi. Jako další odstín by mě moc lákal Marilyn Berry, jsem studený typ, tak myslím že by mi sedla.

    OdpovědětVymazat
  7. Amazing! The reds are beautiful, thank you for the great Photos!

    Have a good Night Martina, kisses

    OdpovědětVymazat
  8. Great colors, I love them all on your killer lips!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovědětVymazat
  9. Very beatiful colors! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  10. These lipsticks are amazing! I love the second one *.*
    Would you like to follow each other? I wait you on my blog ♥

    Jess
    http://avenue-de-la-mode.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  11. Qué bonitas imágenes!!! Me encanta el rojo!!
    Besos

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely colors!!! Great review!!!
    Have a good week, doll!!! my G+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  13. krásne odtiene !! ten 3. berry by som hneď brala

    OdpovědětVymazat
  14. krásne farby! :) ale musím pochváliť aj vlásky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!