pátek 6. března 2015

New-In Cosmetics

Nedávno jsem tu psala, jak mne ty recenze na blozích spíše odrazují od nákupů. Tak už se stalo, že nastala výjimka a sice dle recenze Nikol z blogu Mademoiselle M jsem si koupila New Best Friend čístící ubrousek a Easy Does It čistící pěnivý gel od zn. One Love Organics, protože jsem chtěla vyzkoušet něco nového na čištění pleti. Navíc 15% sleva mne nalákala k okamžité reakci (chtěla jsem pouze ten ubrousek). Pozdě večer mi on-line odpověděli na mé dotazy, a tak jsem neodolala ani tomu gelu.  Cena celkem 918,-Kč.

Dalším přírůstkem do mé kosmetické rodiny je arganový olej, doprava zdarma, navíc Makeup Revolution paletka. Mám originál Naked 2 a řekla bych, že MR 1 je dokonce vlastnostmi lepší. Cena 439,-+179,-=618,-Kč

Řasenku W7 jsem koupila v outletu Next ve Štěrboholích asi za 80,-Kč. Je skvělá a mohu ji jen doporučit, protože vlastnostmi je téměř jako originál They're Real od Benefitu. 

Posledním skvělým objevem jsou tenoučké linky Super Liner So Couture od L'Orealu, které sice nejsou černo-černé, ale vykouzlí tenoučkou linku a dostanu se s hrotem hravě mezi řasy. Tu jsem dostala od kamarádky.

Co vy jste si poslední dobou kosmetického pořídili?

I recently wrote here how the blog reviews have the opposite effect on my shopping. Well, it happened that I made an exception because of Nikol's great review at Mademoiselle M. I bought the New Best Friend Shammy (cleansing cloth) and Easy Does It cleansing foam by One Love Organics because I needed something for cleansing anyway. Also, 15% discount and eshop great approach convinced me to buy it right away.

The next new-in is argan oil, free shipping and 15% discount of Makeup Revolution eyeshadow palette.

Mascara W7 is a great dupe of They're Real by Benefit. It is almost identical as the original.

The last wonderful thing is L'Oreal eyeliner, it is not super black but I can creat a fine line and get easily between individual eyelashes.

What have YOU bought recently from cosmetics?
New Best Friend čístící ubrousek a Easy Does It čistící pěnivý gel od zn. One Love Organics

Arganový olej, řasenka W7 a Super Liner So Couture od L'Oreal


Líčení s řasenkou W7 a linkami Super Liner So Couture od L'Oreal

Líčení s řasenkou W7 a linkami Super Liner So Couture od L'Oreal

Makeup Revolution Iconic 1

12 komentářů:

  1. I love argan oil benefits and your palette is amazing!!!
    Happy friday m y sweet Martina!
    xo Paola
    Expressyourself
    My Facebook

    OdpovědětVymazat
  2. cool palet! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. One love oragnics je teraz akosi všade, veru ma už trhá, aby som si tiež niečo objednala :D A tento arganový olej je fajn, že nesmrdí, lebo je lisovaný z jemne pražených orechov, takže vonia oieškovo. Osobne uprednostňujem nepražený olej, ale ten bohužiaľ smrdí :)) Linka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné novinky, líbí se mi One love organics, řasenka i olej, paletku mám ve stejných barvách od MUA :)

    OdpovědětVymazat
  5. Martina I'll use whatever you tell me to if I can have half as a flawless skin as yours!!!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful eyeshadow, love it<3

    fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. El Argan es un aceite genia!! En mi salón tengo muchísimos productos con Argan!
    Un beso guapa!

    OdpovědětVymazat
  8. Amazing Eye Shadow Palette ,love the fantastic Shades!

    lovely Greetings <3

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka má krásné barvy :) Arganový olej mě taky láká :)

    OdpovědětVymazat
  10. I love your style and your blog
    I hope you will like mine.


    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpovědětVymazat
  11. Arganovy olej zvazuji uz leta, ale porad jsem ho neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  12. Paletka vypada moc pekne a nahlodala jsi me, mam doma Naked 1, ale svetle odstiny pomalu dochazeji.
    Rasenka tedy dela paradni rasy.
    Ja si poridila na zkousku miniaturu slamenkoveho kremu od L'occitane a dala jsem na tvou radu a treti tyden pouzivam hyaluronove serum od Nobilis Tilia a spokojenost. :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!