pátek 4. července 2014

Flormar Shimmering Body Balm and Other

Představuji vám skvělý balzám na tělo od značky Flormar, který se na kůži úžasně třpytí a senzačně lehce vanilkově voní. Je to dokonalý přípravek jen za 244,-Kč. Zejména je báječný na dovolenou,  na které se právě nacházím. Prosím omluvte tedy moji nečinnost v následujících dnech. Flormar má prodejny pouze v Praze a v Olomouci, kde jsem ho koupila já. Flormar má především skvělé laky, ale i dekorativní kosmetiku. Koupila jsem si i konturovací tužky a jsou báječné.

I introduce you  body balm by Flormar, which shimmers greatly on the skin and smells wonderfully probably like vanilla. It is a perfect product only for about 12USD. It is just ideal for vacation which I am enjoying these days. So excuse my absence here in the following days.
Flormar also offers great nail polishes and decorative cosmetics. I bought lip liners and they are perfect, too. 





Flormar č. 384

17 komentářů:

  1. nice things ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Great colors, especially the nailcolor, i love this metalic red

    OdpovědětVymazat
  3. I am absolutely in love with this nail polish! Love that color .... need that color!! I sent you an email, please check your inbox ...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny púder, značku Flormar mám veľmi rada, mám od nich aj super farbu na líčka, ktorú okrem iného môžeš vyhrať u mňa v GA, tak ťa srdečne pozývam :)


    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. That balm provides a wonderful shimmer and I love vanilla! Lovely nails polish and the watches, well, divine!!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpovědětVymazat
  6. Great color!!
    http://laviecestchic.blogspot.it
    www.facebook.com/laviecestchic

    OdpovědětVymazat
  7. Máte někde na blogu článek o tom, jak pečujete o pleť? Ráda bych si početla :-) děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, článek je z 16. dubna. Připravím ještě brzy další o opalování a mých postupech, jak se chránit.

      Vymazat
  8. Ahoj Marti, krásnou dovolenou. K Flormaru, opravdu dělá pěkný shimmer a to balení je onus navíc:) bezva tip!

    OdpovědětVymazat
  9. Great colour Martina, and thanks for the make up hint, I am going to have my eyebrows tinted immediately! The shimmer seems to be great for a suntanned skin!
    Hope you enjoy your visit in Turkey! So much to shop and see in Istanbul!
    FF

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Marti, já jsem tak nadšená (úplně ze všeho). Tak tedy - jako první jsem nadšená ze třpytivého balzámku na tělo. Miluju v létě podobné vychytávky, protože léto má být třpytivé a bronzové a opálené a leskumilné, a když se k tomu přidá ještě maličko vanilky, je to dokonalý ráj. Hodinky a krásný lak na nehty jsou třešničkou na dortu. A v neposlední řadě jsem nadšená z toho, že jsi na dovolené, to je bezvadná zpráva. Tím spíš, když mi díky Tvému cestování z dalekých krajů přišel úúúžasný a milý pohled. Ani nevíš, jak moc jsi mě potěšila. Velikou mám radost a velikou Ti posílám pusu. :-**
    Užívej dovolenou přesně tak, jak to umíš jen Ty.
    Tvá Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. I love the nail color ;)

    besos,
    M
    http://theflowerduet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!